The beginning

16 maart 2019 - Zwolle, Nederland

Sinds mijn vader plotseling in december 2017 is overleden heb ik het (wandel)stokje van hem overgenomen en wandel ik met mijn moeder zo af en toe eens wat kilometers mee. Zelf loopt ze veel en met nog meer plezier met haar eigen wandelklupje op de Utrechtse Heuvelrug. Het wandelen gaat me doorgaans goed af.

20181226_131449IMG_20181226_141915_767

Met een uitschieter in augustus vorig jaar waar het helemaal niet ging en ik bij 14 km met de bezemwagen opgehaald moest worden. Pijn achterkant knie, waarschijnlijk door het touwtje springen.  Dit ten vreugd van mijn "kleine" broertje (waar ik samen 40 km mee zou lopen) en hij tamelijk ongetraind de 32 heeft gehaald. THUMBS UP broertje.

Anyway,  we hebben het afgelopen jaar best al wat kilometers gelopen samen. De reis naar Santiago de Compostella  is al in zicht. We hebben dit begin vorig jaar al vastgelegd en leek nog zó ver weg. De tijd vliegt dat is algemeen bekend maar dit jaar is echt voorbij gevlogen. Ondanks het verdriet en gemis van mijn vader.