Dag 1 ban Tui naar Porrińo

27 mei 2019 - O Porriño, Spanje

Vanmorgen om 7 uur de wekker.

Ik moet mijn moeder roepen is gister afgesproken. Ik roep haar: " ma ... ma.. wakker worden... wakker worden". Huh? Wat is er? Je moet wakker worden. Waarom? Waarom.moeten we er zo vroeg uit? Hahahhaha Even douchen en naar het ontbijt wat voor ons klaarstaat.

20190527_075426

De 3e stop vandaag inmiddels. Moeders heeft het zwaar. Het eerste stuk van de route was prachtig. Daarna een lang stuk industrie. Stinken en druk en lelijk! Mja je moet er doorheen. We kónden wel een mooier stuk lopen maar dat was twee km langer, dat wilde ze niet.

20190527_104929

We zien meer mensen waar het niet zo lekker mee gaat. Een Duitse vrouw alleen die bij de laatste pauze een taxi heeft genomen. Een hele dikke pijnlijke voet heeft ze opgelopen, letterlijk!

20190527_09091020190527_090947

Nog een stel die een verkeerde planning hebben gemaakt. Volgende hotel 34 km verderop... dat is haar teveel. Ze is het nu al zat.

Na een volgende pauze weer verder. Mama wil een taxi..doen we niet! We lopen weer verder naar O Porriño. In het centrum is het lastig zoeken naar het hotel. Mijn Spaans wordt beter en komt weer wat boven van mijn tijd op Curaçao.

20190527_143414

Bingo, hotel gevonden. Lekker naar de kamer en even liggen.

1. Ursula Henken:
    28 mei 2019
    Jammer dat jullie deze route vandaag niet zo mooi was. Het kan er alleen maar beter op worden. Succes meiden!! 👍🏻😩
  2. Wilma Van Lanen:
    30 mei 2019