Padrón

31 mei 2019 - Lestrobe, Spanje

Nu lekker op de hotelkamer met airco. Ook een prima hotel om In te verblijven. Wel wat ver vanaf het dorp.

Vanmiddag kwam ik aan was het nog ver naar het hotel. De laatste anderhalf uur liep ik in de volle zon.geen boom te zien op de weg waar ik liep.

Na twee uurtjes vanmorgen zonder de Amerikaanse vrouw verder gegaan. Weer "bekende" tegengekomen. Een Duitse vrouw die op onze eerste dag was gestrand vanwege een opgezwollen voet. Ze loopt weer en ik was blij haar te zien op de route. Ze heeft besloten haar bagage net als wij te laten vervoeren. Er zijn zoveel mensen met 8 a 10 k i lo op de rug die het heel zwaar hebben.

Vanmiddag met ma nog even naar het dorpje geweest. De taxi weer terug omhoog genomen. Ze kan niet meer en is nog steeds op... Dat is op zich wel jammer voor mij omdat ik nog prima loop. Ik kan ook beter tegen de warmte dan zij.

20190531_103627

20190531_111241

20190531_124443

20190531_152936

Deze week twee keer onze tassen niet gebracht. En wat wil het toeval vandaag? We wandelden naar het dorpje voor een supermarkt. We wisten de weg niet goed en gingen het vragen in een hotel waar we langskwamen en stomtoevallig staan onze rugtas en koffer daar?!!

Miracles happen on the Camino.

1. Wilma Van Lanen:
    1 juni 2019
    Grappig hè met die tassen. Morgen laatste dag?? Heel veel succes nog. Het is hier ook mooi weer. Vandaag lekker wezen zwemmen met de kennis. Groetjes uit Uje😘😘
  2. Wilma Van Lanen:
    2 juni 2019
    Met de kleinkids wezen zwemmen. Vandaag weer. In gedachte ben ik bij jullie.